Cégtörténet

Cégünk 1987-ben családi vállakozásként alakult. Az idő előrehaladtával bővült a szolgáltatások palettája, és az ügyfélkör is. A cég növekedésnek indult, mely a mai napig folyamatos, mind a dolgozói létszám, mind pedig a műhely területének és felszereltségének tekintetében.

Minőségpolitika

A Dein Autószerviz jól képzett szerelői, minden elvégzett munkájukért személyes felelősséggel is tartoznak, ezért mindig a legjobb tudásuk szerint járnak el, ezzel alapozva meg a műhely megbízhatóságát. Figyelünk a részletekre. A minőség nálunk elsődleges szempont.

Üzletpolitika és Árak

Nyílván sokak számára ismeretes, hogy vannak olyan szervízek ahol az előre megbeszélt javításokon felül, a szervíz önkényesen, kérdezés nélkül más munkát is elvégez az autón, melynek anyagi vonzatára esetleg nincs felkészülve az Ügyfél, és szüksége sincs rá. Nálunk ez nem fordulhat elő. Az Dein Autószerviz különleges figyelmet fordít az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. Ha javítás közben egy újabb hibát tárunk fel, azonnal tájékoztatjuk az Ügyfelet, és csak abban az esetben kezdünk a feltárt hiba megoldásához, ha azt kérik, ezzel előzve meg, hogy fizetéskor kellemetlen meglepetés érje Önt.

Az Dein Autószerviz árai nem a szereléssel töltött idő alapján kerülnek elszámolásra. Az adott munkát fix, előre megbeszélt áron végezzük el. Miután átvizsgáltuk járművét, árajálatot készítünk, és saját felelősségére, Ön dönt, hogy melyik szolgáltatást kéri, és melyiket nem.